Будь-які прояви насильства над людиною, незалежно від її статі, є порушенням її прав. І вже традиційно, 25 листопада стартувала акція «16 днів проти насильства».
У 3 класі розпочалася акція виховною годиною - презентацією, метою якої було привернення уваги школярів до проблеми насильства у суспільстві та попередження негативних явищ, що можуть призвести до насилля або спровокувати його вчинення.
Переглядаючи
презентацію, учні дізналися коли і чому була започаткована ця акція. Розглянули
питання порушення прав людини, про види жорстокого поводження з дітьми.
Літературна гра за оповіданням В.Сухомлинського «Важко бути людиною» змусила дітей замислитися про призначення людини на Землі.
В ході ділової гри визначали Права дитини, виготовляючи Пам’ятку «Я маю знати свої права». В результаті кожен мав власну Пам’ятку. Обговорюючи життєві ситуації, визначали відмінність між Правами і Правилами. Переглядаючи мультфільм, вчилися бути чуйними по відношенню до людей з вадами. Після перегляду писали свої враження на пелюстках квітки Толерантності.
Третьокласники організували челендж «Наші долоні проти насильства», де бажаючи малювали свої долоньки зі словами добра і злагоди.
Проведені заходи, спонукали до аналізу власних дій, вчинків, переосмислення цінностей. Сприяли вихованню в учнів людяності, відповідальності, любові до ближнього, поваги до гідності іншої людини, свідомого ставлення до своїх прав та обов’язків, а також шанобливе ставлення до людей з вадами.
Літературна гра за оповіданням В.Сухомлинського «Важко бути людиною» змусила дітей замислитися про призначення людини на Землі.
В ході ділової гри визначали Права дитини, виготовляючи Пам’ятку «Я маю знати свої права». В результаті кожен мав власну Пам’ятку. Обговорюючи життєві ситуації, визначали відмінність між Правами і Правилами. Переглядаючи мультфільм, вчилися бути чуйними по відношенню до людей з вадами. Після перегляду писали свої враження на пелюстках квітки Толерантності.
Третьокласники організували челендж «Наші долоні проти насильства», де бажаючи малювали свої долоньки зі словами добра і злагоди.
Проведені заходи, спонукали до аналізу власних дій, вчинків, переосмислення цінностей. Сприяли вихованню в учнів людяності, відповідальності, любові до ближнього, поваги до гідності іншої людини, свідомого ставлення до своїх прав та обов’язків, а також шанобливе ставлення до людей з вадами.
Немає коментарів:
Дописати коментар